Tuesday, May 19, 2009

KLCC







Hisashiburi ni, jalan2 kat KLCC dgn geng kamcing...merangkap best friend. dulu pun, kitorg pernah dok serumah masa keje kat KL. seharian lepak bersama. di hari org lain bekerja, kitorg bercoti. hihihi.. tanoshikatta!!! tak abis lagi berborak. next time...kena plan lagik nih :-)

Labels: , , , ,

14 Comments:

At Wed May 20, 07:40:00 AM, Blogger fireflies said...

uwaaaaaa jelesnyaaaaaaaaa...

 
At Wed May 20, 06:14:00 PM, Blogger IZAN said...

iya daaaa........

oishiii sou!!!!!!!!!!!!! *dengki*
harus ku jejakk nihhh!! huhuhuhu

 
At Thu May 21, 11:45:00 AM, Blogger umeboshi said...

nani,
jgn jelesss..nanti bebila awak balik m'sia, kita geder2 camni eh?

Izan,
awak mmg patut dengki. kekekke... mmg harus jejak ke Nippon Tei ni. cuma kat situ, tak le byk sgt menu nye macam Sakae Sushi yg restoran nye dekat2 situ jugak!

 
At Thu May 21, 03:11:00 PM, Blogger Sri Diah said...

Salam Ume; akak terliur tengok makanan tu... udang tempura tu menggoda selera!

 
At Sun May 24, 10:29:00 AM, Blogger hanny said...

Wah tak berubah la..muka nampak dewasa dan matang jer:)

 
At Mon May 25, 09:25:00 AM, Blogger umeboshi said...

k.sri,
udang tempura tu mmg betul2 m'goda selera ume masa tu. tengok gambo kat menu je...terus nak amik meal yg ada udang tempura tu. ahahha.. sedap!!

k.hanny,
ye ke? Wah nampak matured ke? ekkeke...yg sebeno nye, minah tu mmg matured gak..lagi2 pemikiran dia tuh..

 
At Thu May 28, 07:24:00 PM, Blogger hanny said...

cik ume..meh datang blog akak ambil tag ya.. hehe...

 
At Mon Jun 01, 12:26:00 PM, Anonymous tini said...

alaa jelesnyaa.. cptlaa abis pantang neh :D

 
At Tue Jun 02, 01:37:00 PM, Blogger umeboshi said...

k.hanny,
dah masuk umah k.hanny. belum sempat lagik buat tag tu. hihihi.. anyway, thanks ye?!

tini,
jgn jeless...kang abih pantang, ajak balung p mkn yg lagik sedap eh. atau pun, bebila kita geder bersama sama..mkn jap food. pompuan sahaja...sure happening. ahhaha

 
At Wed Jun 03, 11:20:00 PM, Blogger aNIe said...

Kalau dengan geng kamceng buat aper pun best...apa lagik kalau makan2...lagik lah best...!!!!

 
At Thu Jun 04, 05:28:00 PM, Blogger umeboshi said...

k.anie,
betul...betul..betul!! dgn geng kamceng, semua yg dibuat mmg enjoy!!

 
At Wed Jun 10, 04:57:00 PM, Blogger Name: Kak Wah said...

salam.. amboi banyaknye komen kat sini rupenye.
kelako lah nampak gambar sendiri.
apsal pulak jariku bengkok yek??

cik ume.. tak de matang mananye saye.. hahahaa..ikut usia la kan.
kadang mengarut jgk.

 
At Tue Jun 23, 03:19:00 PM, Blogger rudy bluehikari said...

sehidangan tu berapa dorang charge?

 
At Tue Jun 23, 03:30:00 PM, Blogger umeboshi said...

wah,
awak mmg matang! ahahaha..

ludi,
tak ingat le the exact price. tapi, dlm rm20-an jugak le per meal.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home