Thursday, September 13, 2007

Ramadhan al-mubarak 1428H

buat semua....hari ni kita2 kat malaysia(kat Nihon pun, dan beberapa negara lain) ni dah mula menempuh bulan yg penuh barakah, Ramadhan. so, selamat bersahur, berpuasa, bertarawikh dan semua lah. moga kita m'dpt keberkatanNYA sentiasa. insya-ALLAH. serta....cikpuan ume sekeluarga mohon maaf zahir batin.

*tahniah buat sahabat cikpuan ume, Wah . (tengok entry 3 jan 2007, citer pasal MY BEST FRIEND'S WEDDING. itu le Wah). semlm, 12 sept, pagi..selamat melahirkan baby girl. melalui pembedahan kat spital Klang. moga cepat sihat hendaknye ek Wah.

Labels:

7 Comments:

At Fri Sep 14, 01:42:00 PM, Blogger fireflies said...

salam ramadhan buat noora .. :P

 
At Fri Sep 14, 03:12:00 PM, Blogger umeboshi said...

hai nani/fireflies,
salam Ramadhan juga buat awak sekeluarga ek.. :)

 
At Fri Sep 14, 05:07:00 PM, Anonymous Anonymous said...

selamat berpuasa noora.. wah dah selamat rupanya alhamdulillah.. tolong ckp omedetou and yoroshiku kat dia ek -WAWA-

 
At Sat Sep 15, 08:44:00 PM, Anonymous HE said...

selamat mengerjakan ibadat puasa... seronoklah dpt ke pasar ramadhan...

 
At Mon Sep 17, 09:19:00 AM, Blogger umeboshi said...

WAWA,
tenkiu.selamat berpuasa, salam ramadhan ek! kiter dah sms kat wah, sampaikan salam dan ucap tahniah wawa tu.

he,
tenkiu. selamat berpuasa, salam ramadhan juga. a ah, best p pasar ramadhan. tinggal pilih aje. hehehe.. :D

 
At Mon Sep 17, 09:58:00 PM, Blogger Hani said...

Ume cyan, selamat berpuasa :)
Sempena bulan yang mulia ini akak nak minta maaf sekiranya ada salah dan silap sepanjang kita bersembang dalam blog2 nih. Semoga segala amalan kita diberkati NYA. InsyaALLAH

 
At Thu Sep 20, 10:32:00 AM, Blogger umeboshi said...

k.hani...selamat berpuasa juga :D
salam Ramadhan, dan ume pun nak mohon maaf byk2 kalo ada menyakiti hati k.hani selama ni.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home