Thursday, June 22, 2006

Alam apa

Ptg Selasa baru2 ni.
Kira2 jam 6 ptg gitu.
Cam biasa bas Triton yg berwarna biru+kuning , bas bernombor 302 ,destinasi KL-Alam Mega tu berhenti kat satu hentian utk menaik dan menurunkan penumpang. Sambil tu pakcik driver tu dok jerit2..."Alam mega, alam maya, alam fana, alam baqa'...dan semua alam ada!!". Haiya, pakcik, suka2 hati je. kalo nak bergurau pun...toksah la disebut perkataan2 yg macam tu. Kurang sedap didengar... aduhai!

Labels:

4 Comments:

At Fri Jun 23, 09:59:00 AM, Blogger ryu_hana said...

pakcik tu biar betulll..tensen keje kot...hehehe

 
At Sat Jun 24, 01:53:00 AM, Blogger lynn said...

hai razan mama, baru terjumpa blog you. anyway lama x nampak kat forum ;) bye..

 
At Mon Jun 26, 01:34:00 PM, Blogger umeboshi said...

ryuhana..agaknye la kan..tensen sampai takleh kawal mulut tu!hehe.

lynn..tq sbb dtg jenguk ke sini. hehhe..kiter tak sempat lagik nak jenguk forum. kang bebila ada chance, kita jumpa di sana ek..c u!

 
At Mon Jun 26, 02:31:00 PM, Blogger lynn said...

ok bila2 jumpa sana ... bye.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home