Monday, July 12, 2010

SimplySITI

dah lama ....sejak ngandungkan Afiq Khair, dekat 4 thn gak la aku tak menggunakan apa2 penjagaan kulit muka. sekadar cuci dgn air paip. kalau rajin, tepek dgn bedak sejuk. thn ni, bila cik Siti Nurhaliza yg manis dan bersuara sedap yg menjadi idola kebanyakan rakyat Malaysia memperkenalkan SimplySITI, aku jadi teruja nak cuba. kot2 kulit mau jadi cantik halus mulus bak siti, kan?!!

mula2 guna dulu...
Iman: mama pakai ni, nak jadi macam siti ek mama?
mama: ye lah. supaya boleh jadi macam siti. cantik.
Iman: tanak la mama. nanti muka mama bertukar jadi siti macam mana? Iman nak muka mama yg sekrg ni...tanak muka mama jadi siti!!!

dekat sebulan dah pakai..
Iman: mama pakai ubat siti ni, tak jadi rupa siti pun?
mama: entah la.
Iman: kot2 tak berkesan kot ubat ni, kan mama.
mama: a ah kan..
Iman: takpe lah mama. bagus lah muka mama tak jadi muka siti!!

opss...makna nye, rupa mama lagi cantik dan manis dipandang ek, berbanding muka siti? alalallala!!!

PS: Spain menang World Cup?!!!

Labels: ,

4 Comments:

At Mon Jul 12, 02:56:00 PM, Blogger Fith said...

Best tak produk Siti tu kak noora?hehe,sibuk je tanya...

comel sgt iman,pandai betul cakap.mesti cair hbs hati mamanya yer.tu laa kan,camne pun rupa seorg mama,mama tetap laa org paling cantik di mata anak2 kan...

 
At Mon Jul 12, 04:37:00 PM, Blogger umeboshi said...

Fith, x tau nak kata best ke tak best ke. muka k.noora cenggini je, tak jadi2 gak muka siti. ehehhe.. bau dia harum. tapi, kulit muka k.noora sama je kot macam sebelum guna simplysiti ni. iman dah 6th years la fith. dia mmg kekadang tu kalo berkata, macam org dewasa jek. ehem!! perasan lawa la mama iman ni sat. ehek!

 
At Mon Jul 12, 05:56:00 PM, Blogger en_me said...

jeliterrnyerr mama tewww.. ekeke

 
At Wed Jul 14, 09:34:00 AM, Blogger umeboshi said...

en_me...a ah, jelita!!! ahahha..

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home