Wednesday, June 30, 2010

Rindu


seminggu ni aku jadi perindu la pulak. rindu sangat2 kat mak abah di kg tu. siap malam pun mimpi2kan diorg. kalau boleh, mmg sekrg gak aku nak terbang balik kg!! aduh... ya ALLAH, sihatkan kedua mak abah ku...kedua parents in law aku. tenangkan hati ku..tabahkan daku.


wknd ni tak dpt balik kg lagi la kot. ABANG nak kena p terengganu hari ahad sampai isnin... aduh, sabar...sabar!! sabar la hati utk menanggung kerinduan ini..
ps: mlm tadi pertama kali Iman tidur sendiri di bilik nye. kami dlm usaha nak pisahkan tempat tidur Iman n Afiq Khair dgn mama n abah. tgh mlm tadi, Afiq Khair yg diletakkan tidur bersama Iman dlm bilik anak2, terjaga menangis nangis. ABANG terpaksa gak la dukong Afiq Khair masuk tidur dlm bilik kami semula :-)

Labels: , ,

2 Comments:

At Wed Jun 30, 05:30:00 PM, Blogger Epelijau said...

Cik Noora...rindu pada yang masih ada boleh balik menjenguk..rindu pada yang sudah tiada...ianya hanya dilampiaskan dengan surah al-fatihah dan ayat suci al Quran yang lain.
Iman n Afiq Khair tu rindu pelukak mam dan abah tu...hihihih

 
At Thu Jul 01, 11:07:00 AM, Blogger umeboshi said...

thanks am..betul tu. selagi diorg ada, sekerap mungkin kalo boleh nak balik tatap muka diorg. Iman ok je. dah 2 mlm ni dia tido sendiri kat bilik dia. (umpan nye, dgn belikan dia katil baru. hoho). tapi, afiq khair je..tgh mlm mesti bgn nangis2 nak tido ngan kitorg.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home