Tuesday, November 25, 2008

AL

hari ni aku masuk opis seawal mungkin. dlm kol 8.10am. macam biasa terus ke bilik boss dan ucap "ohayo gozaimasu!!" (good morning) kat dia. masa tu gak aku cakap kat dia yg aku nak amik coti esok. nak settle kan hal2 insurans dan bank. Mr T.U. kata OK. baru le aku masuk opis aku. lepas on komputer...aku terus isi form cuti dan send kat Ms.S.W. ... opis aku ni kalo boleh, nak meminimumkan sebaik mungkin penggunaan kertas. semua hal, seperti report, quotation, form coti, dan lain2..deal dgn soft copy, pastu send melalui email ke pihak yg berkenaan. kalo yg tak begitu penting, kamiguna msn messenger je. ptg ni, baru dpt approval signature dari boss. so....esok aku bercuti, ye?!!!



nak p settle kan bayaran insurans takaful aku yg tertunggak selama beberapa tahun. total amount, ada gak la dlm RM ribu2 gituk. ish ish... then, nak p bank in duit2 raya anak2 aku ke AmBank. pastu...p update buku bank aku. pastu....kalo rajin, aku nak p meronda ronda di sekitar bandar Shah Alam. ahhahahha..

Labels:

3 Comments:

At Wed Nov 26, 08:16:00 PM, Blogger KakNi said...

dah ronda-ronda shah alam nape tak ajak kita... hu hu hu...

 
At Thu Nov 27, 09:25:00 AM, Blogger pB said...

a ah ...

naper tak ajak kita sama?

 
At Thu Nov 27, 09:59:00 AM, Blogger umeboshi said...

k.ahni dan k.pb,
semalam...settle semua urusan penting dekat kol 11am. terus p mkn soto kat sec 15, pastu p tesco..lepas zuhor p sec 18...ahahah, sori le tak ajak k.pb dgn k.ahni pun. saja je takmo kacau org2 yg sdg bekerja. ihik! lain kali kita buat janji utk dating ek?!!

 

Post a Comment

<< Home