Tuesday, December 11, 2007

Sudah Kembali Kerja

Hai hai... pe kabo semua? aku rindu nak berblog. sepjg dlm cuti berpantang, mmg busy sungguh. ada gak beberapa kali berinternet kat umah mak abah aku tu. tapi, punya lah slow server nye. last2 give up je lah. tunggu masuk keje baru bleh berinternet. sabo je le!

3Dec (isnin) last week aku mula keje semula. tapi, 4 dan 5hb coti lagi. nenek ABANG meninggal. sakit tua. al-fatihah utk arwah. moga arwah dicucuri rahmatNYA dan diletakkan dlm golongan mereka yg beriman. amin!

happy b'day utk dikyah (3DEC), Misa(4DEC), abah ABANG (8DEC). moga pjg umur, murah rezeki, sihat & bahagia selalu, serta bertambah keimanan nye. amin!

aku? alhamdulillah sihat. cuma kami sekeluarga kena flu. aku, ABANG, Iman dan new baby. kesian kat Iman dan adiknye lah. dak kecik...tak reti nak buang hingus...nak buang kahak. tu yg susah nak sembuh agaknye.

hari ni b'day sultan selangor,kan? tapi kenapa lak company aku ni tak coti? kira hari bekerja lo hari ni. penat explain kat bos jopun tu. dia soh keje jugak. aiyo. sultan murka tak ek? kena tulah ke ek? nyampah aku, kalo kena kerja time org lain coti. boring ma! tapi, aku mmg byk keje kena settle. maklumle, sudah coti 2 bln. sampai ke hari ni ada lagi keje pending. byk masalah nak settle. bos jopun tu harapkan aku jugak utk settle kan semua2 tu. sudahnye, berlonggok fail2, dokumen, claim report atas meja aku ni, menanti aku masuk keje hari tu. sabo je lah.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home