Friday, July 13, 2007

Geramnye!!

saja nak lepaskan tension.lepaskan kegeraman ini!!! aaaaaaaa....!! menangis tak henti2 pun, air mata ni belum abis lagi. boleh abis ke ek..? emmmm...

**happy b'day to me. pagi tadi tepon kg, cakap dgn mak, cakap dgn abah...ucapkan terima kasih kat depa sbb melahirkan aku.

** selamat berhujung minggu.

Labels:

11 Comments:

At Sat Jul 14, 12:58:00 AM, Blogger Hani said...

Happy belated Birthday.
naper geram2 nih. sabar2
kan hari kena happy2 gitu.

 
At Sat Jul 14, 07:39:00 PM, Anonymous HE said...

selamat hari jadi

 
At Tue Jul 17, 09:18:00 AM, Blogger umeboshi said...

terima kasih k.hani, terima kasih HE. wohoho...sudah bertambah setahun lagi usia UME. ye lah k.hani, UME dah tak geram2 ni. sudah kembali ceria :D

 
At Tue Jul 17, 05:39:00 PM, Anonymous HE said...

bila tgk gambar umeboshi...rasa macam nak telah semua tapi... dia punya masam.... emmmmm

 
At Tue Jul 17, 10:58:00 PM, Blogger ~ahni~ said...

Ume, harap semuanya ok.
Happy belated birthday.

 
At Wed Jul 18, 09:40:00 AM, Blogger maisya said...

happy belated birthday

 
At Wed Jul 18, 10:04:00 AM, Blogger umeboshi said...

HE, betul tu. umeboshi ni betul2 masssssam! tapi UME suka la pulak mkn umeboshi+nasi. sentiasa ada bekalan kat umah ni sbb member jepun anto dari sana.

k.ahni, terima kasih ek. alhamdulillah ok2 aje. :D

k.maisya, thank you!

 
At Wed Jul 18, 10:23:00 AM, Blogger minnie said...

Happy belated birthday untuk Kak Ume... Jom... kita belanja akak makan... Jangan la sedih-sedih... Jangan la nangis-nangis.. kita belanja akak tgk transfomers nak? Mesti akak akan ketawa tgk citer tu.. Jom...

 
At Thu Jul 19, 10:28:00 AM, Blogger umeboshi said...

minnie, tq ek. seronoknye nak belanja kak ume mkn2 dan tengok wayang ek? huhuhu...terima kasih byk2. dengar pelawaan minnie pun dah buat kak ume hapy. ehhee.. anyway, kak ume dah ok. hari tu, ada sikit weng kot kepala ni. ahaks! kang bebila kita geder2 dan mkn2 bersama ek.

 
At Thu Jul 19, 01:02:00 PM, Anonymous ujen said...

Cik Puan Ume...
Apa ke heeenye yg geram bebeno tu?heheh...anyway...otanjoubi omedetouuuuu

 
At Thu Jul 19, 04:15:00 PM, Blogger umeboshi said...

ala ujen..sekali sekala rasa geram gituk. hehehe.. now ok dah. ok, arigatou ne. sudah makin tambah usia la cikpuan ume ni.moga makin tambah iman nye...

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home