Monday, December 18, 2006

Sakit Tekak..

Ntah apa silap nye. Sejak ptg semlm, tekak aku jadi begitu perit, begitu sakit. Suara pun seakan-akan hilang bila bercakap. nak tunduk ke, nak pusingkan kepala pun terasa macam ada batu kat tekak ni dan mmg terasa sakit . adui. sabo je lah..

Sejak pagi semlm, bangun2 tido gitu terasa pening betul kepala. Sakit tekak tu mmg dah terasa. cuma ptg tu semakin kuat sakit nye. Bila cakap kat ABANG yg aku pening kepala. ABANG tolong urut2 , picit2 kepala. Sambil tu ABANG kata, "lapo kot. tu yg jadi pening..." ye lah, masa tu pagi lagi. belum bersarapan pun kami. Aku diam aje. Dlm hati, mungkin betul apa yg ABANG kata tu. Aku, selalu nye pun kalo lapar kekadang boleh bawak ke kepala. jadi pening gitu. Dlm pening2 gitu aku siapkan jugak la breakfast. Buat popiah goreng. lepas mkn2, minum2... rasa kenyang gitu..pening kepala aku pun beransur hilang! alhamdulillah... woh, lapar rupa2 nye ne. hhehe..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home