Thursday, July 27, 2006

Kinchou da wa!

Ayoyo.....pagi tadi dpt call from company tu. Panggilan utk mensetsu* datta. Isnin ni. Aiseh, sejak dpt call tu...aku jadik tak tenteram berdebar-debar gituk. ish...aku idakla harap sgt pun utk dpt keje kat sana. cuma...sbb mungkin dah lama tak p attend interview..tu yg berdebar gituk. gabrah weh! ahahha.. haaaii..dah tua2 (ops..takla tua sgt pun. kekekkek) pun bleh rasa berdebar gini ek. ntah apa2 la. pulak tu...beberapa kali lak tu kuar masuk toilet. semua rasa nak 'terkeluar'. bayangkanlah!! ahahhaha...teruk betul la.

Pastu...camne aku nak apply coti isnin ni? my boss, Mr TM tu dah sure coti .mungkin sempena b'day dia. hehehhe..dia nyer b'day 31 july . nak apply half day pun tak tentu bleh dpt ni. haiyo.. akan ku pikir2kan cara mana nak settle coti aku nih.any idea?

Pls, doakan yg terbaik utk aku! Dapat ke, tak dpt ke...belakang citer. Cuma, Aku mahu yg baik2 saja.

mensetsu* = interview
kinchou* =berdebar

***Al-fatihah buat arwah (Hani Mohsin-pelakon dan pengacara Roda Impian) yg meninggal pada 25/july/2006. Dipercayai kerana serangan sakit jantung.Dari-Nya kita dtg dan kpd-Nya jua kita kembali. Bleh rujuk ke sini

Labels:

3 Comments:

At Thu Jul 27, 03:36:00 PM, Blogger Love Sweet Recipes said...

cikume nak mensetsu kat kaisha mana? Cano* ke? Hehehehe..ganbatte neee...

 
At Fri Jul 28, 10:09:00 AM, Blogger umeboshi said...

ye cikRyu.ganbaru.ehehhe..camno lak leh kata kaisha tu,cikRyu?

 
At Fri Jul 28, 12:26:00 PM, Blogger Love Sweet Recipes said...

betul la tu eh? sebab ari tu cikume ada tanye turin kan?

 

Post a Comment

<< Home