Tuesday, July 18, 2006

29

13 July yg lalu...genap le umurku 29thn. Tahun terakhir utk 20-an. Next year dah masuk 30-an gituk. Kepada kwn2, sahabat2, adik2, family dan kenalan yg mengirimkan sms, mesej,email dan ucap selamat serta doa sempena bertambahnye umurku ini..syukran jazilan, arigatou, thank you, terima kasih bebanyak lah ek. moga kita semua sama2 berbahagia, selamat, pjg umur, murah rezeqi dan dlm keberkatan Illahi selalu hendak nye. amin!

Macam slalu..bila tiba hari berbahgia ini..aku akan tepon kg. cakap dgn mak, cakap dgn abah.. "terima kasih kerana melahirkan..".Ye lah kan...kalo tidak kerana mereka berdua, (dgn kuasa ALLAH jua..), tidak lah aku bleh lahir ke dunia ini kan. Alhamdulillah.dan abah aku slalu akan cakap, dah besar anak abah! hohoho...kandou* jek..

tahun ini..awal2 ABANG dah ajak amik coti. sempena 13 july tu la. So, 1 hari tu kami dok ronda2 kat Mid-Valley jek. Tgh hari tu, p tengok wayang citer Tokyo Drift. Ni le 1st time, seumur hidupku masuk eigakann*. disebabkan Tokyo Drift ni citer dah lama main kat wayang, maka nye hari tu...cuma dlm 10 org je yg nonton. Org dok berpusu-pusu tengok citer baru...Pirates Of Carribean ke..hapa ntah tajuk citer tuh.hehhe...Citer Tokyo Drift...mmg best la. Aku pun rasa yg ABANG pun suka citer ni. gila keta betul! hehehe.. Ye lah, keta2 yg kuar dlm citer ni semua nye yg lawo2, menarik.

Utk lunch, kami p mkn kat food court kat MV tu jugak. Japanese Cuisine. Aku amik Salmon set and ABANG lak Unagi set. Oishikatta*. Unagi nye, salmon nye...besar2 gituk. Puas hati lah.

Emm...1 nichi sugoku tanoshikatta*. Arigatou ne ABANG. Cuti bersama, 1 nichi-jyuu sugoseru no ha, nani yori mo, merupakan hadiah yg tak ternilai.... totemo ureshikatta. Dlm usia 29 thn ini, aku mmg berbahagia dgn apa yg aku miliki buat masa ini. Alhamdulillah. Moga kebahgiaan ini berkekalan dan bertambah tambah lah lagi hendaknye.

* My sist, Baya..yg dijangka bersalin pada tarikh yg sama dgn b'day ku ini... masih tak bersalin pun dia pada 13 July tu. Atlast...dia baru je b'salin semlm..17/07/2006, at 9am, berat 3.18kg. Kesian dia, dah induce pun..walau dah rasa sakit yg amat sgt pun, 'jln' masih takde. Tu yg emergency...pagi semlm kena kuarkan jugak baby tu lalu 'tingkap'. Mlm tadi aku p ziarah dia. Masih lemah. Tapi, baby girl nye tu...comel sgt. Iman pun cakap.. "bebi omel".. hehhe.. Alhamdulillah, selamat dah baya...dpt sepasang dah anak ek. Moga cepat sihat!

kandou* = terharu
eigakann*= panggung wayang
Oishikatta* =sedap
1 nichi sugoku tanoshikatta* = 1 hari yg amat seronok.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home