Thursday, May 25, 2006

Yess!!

Yatta!! Aku dah bleh access blogspot ngan Yahoo mail. Sejak Selasa sampai tgh hari tadi, aku tak bleh nak p dua2 website tuh. Dan...ada lagi la certain page yg aku tak bleh access,cuma takla terasa sgt. Tapi,sbb blog ngan yahoo mail ni, mostly tetiap hari aku mesti luangkan masa utk access. Kecuali la kalo bz ngan keje tu...kekdg 2,3 hari sampai seminggu pun aku tak jenguk blog ngan mail. Sbb bz ngan keje.....aku tak kisah sgt la. Tapi, ni ada chance utk jengah, tapi page takleh access...tu yg terasa dan agak bengang gak tu. Website lain macam goo.mail, utusan ke...maybank2u ke...dan lain2 bleh p.

IT admin opis ni nak blok kitorg dari access website tu?Idakle...sbb company aku ni kecik je. Takde IT section lor. Dak 2 org yg in-charge admin ngan account tu pun lagi la tak reti pasal network ke,IT ke. Alih2...aku ngan bos jopun ni gakla yg kena handle.Try godek sana godek sini. Memula, hotmail(my bos jopun slalu guna) leh access. Pastu aku geram sbb yahoo ngan blog still takleh lagi. Aku godek2 gakla Internet property tuh...macam yg seorg sahabat aku,ani ni sarankan. Takleh gak. Hari ni pun aku coba dan coba. Then,tuptup...alhamdulillah. OK yo! Taktau la ada kaitan ke ngan internet property tu? Tapi,bebudak lain dlm opis ni masih lagi takleh nak access internet. Diorg lagi teruk. Mana2 website pun takleh p. Bior la...aku malas layan. Hheehhe...wagamama* ke aku ni? Ish...aku byk keje nak settle ni. Meja penuh ngan document, ngan drawing, ngan report..mana satu nak aku capai dulu? ahahhaha..Blog jugakla yg aku layan dulu ek.Teruk gak aku ni.

Ok la...nak settle keje.Daa...

wagamama*= selfish

0 Comments:

Post a Comment

<< Home