Thursday, May 18, 2006

Hari ini...

Entah kenapa..hari ni aku rasa tak sihat.Actually kebelakangan ni, slalu sakit kepala. Tapi hari ni,agak teruk aku rasa. Aku ingat nak puasa hari ni.Siap bangun sahur gituk. Tapi, bila dah siap2 nak p keje tadi, aku rasa muak2 gituk.dan terus termuntah2. Dah gitu,sbb aku pun puasa sunat je pun, terus la aku minum. Batal terus puasa aku. Dah malas nak p keje sebenarnye. Tapi, memandangkan ada byk keje nak kena settle, aku gagahkan la jugak diri ini. Dlm keta on the way nak p keje tu, aku senyap je. Tak bleh nak bukak mulut, borak2 dgn ABANG. Aku mmg rasa nak muntah lagi tu...So,baik aku tutup mulut, diam2.Menahan muntahku. Sampai opis, muntah lagi.

Hai..letih betul. Hari ni,mana ada mkn apa pun sejak termuntah2 tu. Sekang ni,dok tgh pulun ketap mulut....iyerrrk! apesal la aku ni. Ada tersalah mkn kana.

Hari ni jugak...Happy b'day to my dear sist,Ida. Happy b'day juga kpd kwn2 lama ku...Nita, Sipong (SN)...Depa mungkin tak baca blog ku ini...tapi,aku nak wish gakla kan. Semoga semua sihat2 dan berbahagia slalu. okla....

*Iman dah ok sekang ni. Hari tu dia ngamuk2, mungkin sbb dia tak sihat kot. Wallahua'lam. Dah berapa mlm ni...dia mau mkn,minum dan main2. Mood dia pun ok.Alhamdulillah.So...mama dan abah pun happy! Peace :D

5 Comments:

At Thu May 18, 05:14:00 PM, Blogger ujen said...

Noora..masaka...2 ban Me??

 
At Thu May 18, 05:30:00 PM, Blogger rusrie said...

ada "baby" kot cik noora..hhehe

 
At Fri May 19, 08:23:00 AM, Blogger umeboshi said...

ish ish ujen,rusma...mandai la kome. ciknoora tak terpk lak gitu. anyway, konpem tarak apa2 lor..amik ubat kat doctor dah. ntah food poisoning atau gastrik kata nye. wallahua'lam.hehhe.

 
At Fri May 19, 08:40:00 AM, Blogger Love Sweet Recipes said...

simptom2nye macam ada lagi satu jerk...hehehe

 
At Fri May 19, 12:16:00 PM, Blogger umeboshi said...

hada..ekekke..no lah!

 

Post a Comment

<< Home