Thursday, April 27, 2006

Citer Lawak

Ni, citer dpt dari email seorg teman...Heehhehehe...Just for fun gituk!

Citer 1
Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa?
Isteri : Buku bank abanglah..

Citer 2
Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. seorang budak pun membuka pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ?????

Citer 3
Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk........ Benci .........

Citer 4
3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor tersebut tidak berhenti. Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!

Labels:

6 Comments:

At Fri Apr 28, 12:58:00 PM, Blogger Love Sweet Recipes said...

jeng jeng....aku tau sapa iniiii....
leh tak kita masukkan link noora dalam blog kitaaa?

 
At Fri Apr 28, 12:59:00 PM, Blogger Love Sweet Recipes said...

Nooraaaaa

 
At Fri Apr 28, 12:59:00 PM, Blogger Love Sweet Recipes said...

Nooraaa...

 
At Fri Apr 28, 05:27:00 PM, Blogger umeboshi said...

yup Hada!! Kekkekeke..
Kiter baru je mula ber'blog' nih. Errr..mana Hada jumpo blog kiter..? Ingat, bila dah byk tulisan dan dah tambah apa2 yg patut kat blog ni baru le nak kabo kat Hada..Anyway, okla. Link kat Hada nyer blog..tq.

 
At Thu May 04, 10:55:00 AM, Blogger Love Sweet Recipes said...

Noora...
jumpa ni kat dalam tag kak lela...heheheh...saje2 tengok sapa la umeboshi ni sekali jengjengjeng...
sorry yerk banyak kali enter komen sebab ingatkan tak masuk rerupanye kena noora authorize dulu ye

 
At Thu May 04, 01:49:00 PM, Blogger umeboshi said...

wo,kak lela...kiter suka baca blog kak lela...hehehe.

 

Post a Comment

<< Home