Friday, February 11, 2011

11022011

* gambar kopi McD yg enak. masa opis kat subang square, rajin lak aku berjln kaki p McD. minum kopi ni aje pun. bukannye ada mkn sampingan lain. hanya kopi McD utk breakfast on that day. ops..sebelum tu aku dah melantak sepinggan nasi lemak dari Ria Cafe.





entry kedua utk hari ni.

macam le hima (tak busy) sgt kan....sampai buleh ngarang pelbagai entry dlm 1 hari.


saja je mengabdikan nomo cantik ni. tarikh hari ni le...11 feb 2011 (11022011)!


hari ni ABANG ke Kuantan. semoga ABANG selamat kembali ke rumah mlm ni. apa nak mkn utk dinner mlm ni eh? p pasar mlm kat putra heights jom! dah ada dlm kepala ku...moi sup utara. moi tu bubur nasi le. sedap wo. ada hirisan daging, ada telur masin, ada sambal kicap. tapi, sambal kicap dia tak berapa best. sambal kicap yg aku bikin lagi superb! hah, perasan la kan!! RM4 utk semangkuk. besar gak mangkuk dia. itu baru moi nye. utk sup pulak, isi dlm plastik je.


uish, belum lagi moi tu ada dpn mata ku ini. dah mau bercerita pasal keenakannye. sabar la hati. sebenarnye idak le lapar mana pun. tadi tgh hari baru melahap bentou. bawak sendri dari umah. nasi putih, sup tomyam sayur, ikan susu (1st time aku beli Ikan Susu ni. baru ni le aku tau ada ikan nama nye Ikan Susu) goreng, sambal kicapku yg enak banget!


ok la. selamat berhujung minggu! sob..sob...sob...my hubby tercinta kena p training sabtu dan ahad ni. ikut hati, aku mau je balik kg sbb bila tepon mak semalam...dgr nye abah aku tak sihat. last weekend masa aku balik kg, mak yg tak sihat. demam, muntah2, ber*k2, tak lalu mkn segala. mak kata, lepas je we all balik ke putra heights, abah pulak kena macam mak tu. sama juga. demam, muntah2, ber*k2, tak lalu mkn...sampai tak larat bangun. nak ke masjid macam selalu pun tak larat. risau lak aku. tu yg aku ingin sgt nak balik kg. tapi, ABANG ada training lak. Adikku; Dikyah tak balik kg juga sbb ada mesyuarat. kalo Dikyah balik, mau aku join menumpang dia balik sekali.


aduh la hai. semoga mak dan abah cepat sihat. semoga sihat2 selalu. amiiin!!! aku mendoakan dari jauh ye... Ya ALLAH, perkenankan lah mohon ku ini.

Labels: , , ,

2 Comments:

At Sun Feb 13, 08:31:00 PM, Blogger KakNi said...

Apa khabar parent Ume? Dah sihat ke? Semoga cepat sembuh.

 
At Fri Feb 18, 09:10:00 AM, Blogger umeboshi said...

k.ahnie, alhamdulillah..selasa baru2 ni masa cuti maulidurrasul, ume tepon kg. mak n abah dah sihat. dah boleh buat keje2 harian macam biasa. tenkiu ye.

 

Post a Comment

<< Home