Tuesday, January 25, 2011

Ngigau

Pagi tadi masa sarapan, Iman tetiba tanya..."kenapa mata abah belah kanan tu?". aku pun toleh sama kat mata ABANG tu. kat mata putih dia jadi merah. macam org kena sakit mata!!

ABANG jwb..."mama buat!"
Aku dan Iman.."hahh??"
Aku..."apesal lak mama yg buat? mana ada..."
ABANG..."iye. ntah apa kena mama ngigau , ngamukkan apa ntah...tetiba tgn menerkam, dok tercucuk mata abah dgn tgn mama tu."
owh...ye ke. gomen ne ABANG. your wife yg comel jelita ni tak perasan apa2 pun. mmg tak sedar sungguh. huhhu...ntah bila la aku dok boleh bertukar jadi serigala ...menerkam, mencucuk mata ABANG eh? akakakka...i'm so sorry ABANG sayang! hasil nye, mata ABANG jadi merah dan sakit..huhu..kesian nye. ABANG kata, sib baik tak kena kat mata itam..

lately pun, kalo tgh tido tu, bunyi Asha Zahra ngamuk2 ke, nangis2 ke...mmg susah aku nak tersedar. selalu ABANG yg kejutkan aku, tak pun suara Asha Zahra dah nangis sakan dan nangis agak lama baru aku tersedar. huhu...tido mampos sungguh!

Labels: , , ,

2 Comments:

At Tue Jan 25, 02:38:00 PM, Blogger aNIe said...

Hehehe...sib baik abang tu tak melatah bukak silat...hahahah

 
At Tue Jan 25, 02:50:00 PM, Blogger umeboshi said...

k.anie...itu le. alhamdulillah dia tak berpencak silat pulak. kekeke

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home