Wednesday, September 22, 2010

Doa Iman

Iman tanpa disuruh oleh aku atau ABANG. Meriba Afiq Khair yg nak menyusu. Baiknye ABANG Iman. Good boy... gitu lah. sayangi adik2 ye :-)





Mlm semalam, Iman berdoa agak lama, berdoa pjg lps solat Isya'. Lepas aje abis berdoa, sambil dia melipat kain pelikatnye, aku tanya dia... "apa yg Iman doakan tadi? Pjg je drpd selalu?".


Iman sengeh-sengeh. aku tanya lagi apa yg dia doakan. aku nak tau. Then, Iman kata, " Iman doa, supaya ALLAH sihatkan Iman dan adik2 selalu. Doa supaya Allah jadikan Iman dan adik2 jadi org baik. Mintak supaya Allah ampunkan dosa Iman dan adik2. Masukkan Iman dan adik2 dlm syurga. lepas tu Iman doa, jgn lah Allah masukkan mama dan abah ke dlm api neraka..." Owh..syahdu nye. terus aku kata, "Amiiiiin!! bagus la macam tu. thank you Iman..doakan utk mama dan abah sekali...". Iman senyum sumbing!


* Engkau perkenankan lah Ya ALLAH, doa dan harapan anakku itu. amin ya Rabb!

Labels: , , ,

4 Comments:

At Wed Sep 22, 11:09:00 PM, Blogger aNIe said...

Sejuk perut mama mengandungkan Iman...

 
At Thu Sep 23, 04:10:00 PM, Blogger umeboshi said...

k.anie...amiiiin!!! syukran..

 
At Fri Sep 24, 04:58:00 PM, Blogger Mama Liena said...

Alhamdulillah ..

 
At Tue Sep 28, 04:10:00 PM, Blogger umeboshi said...

Lina..TQ! amiiin! alhamdulillah..

 

Post a Comment

<< Home