Thursday, December 30, 2010

Meysa&Duan

tahun ini, mak abah ku selamat menerima sorang lagi menantu. alhamdulillah. 26 dec 2010, ahad, 20 Muharram 1432H, dah selamat adikku;misa jadi isteri org. menantu mak abah ku kali ini org Sabah. bila kami kata, menantu mak abah yg sedia ada ni 3 org semua nye org jawa sabak bernam, Duan (menantu baru mak abah kali ini) kata, dia pun "jawa" juga. tapi "cina jawa"!!!






Selamat Pengantin Baru, Misa & Duan. moga rumahtangga kekal bahagia ke akhir hayat, hidup aman damai dan cepat2 dpt anak. eheheh.. terima kasih kpd sedara mara, sahabat handai, jiran tetangga dan kenalan yg dtg membantu, meramaikan majlis, dan mendoakan kesejahteraan pengantin. semoga ALLAH merahmati kita semua...amin!













* gambar yg paling bwh ni, gambar mak abah ku dgn sebahagian adik beradik dan ipar duai mak.

Labels: , , ,

3 Comments:

At Thu Dec 30, 07:32:00 PM, Blogger Name: Wah said...

Salam...lama tak jumpa rasanya. Sure seronok bertambh saudaranya. Gomen ne tak pergi. Terlupa, org nak bwk pn tak ada. Insyaalahh lain kali kita jumpa.

 
At Wed Jan 05, 03:51:00 AM, Blogger sitiezahim said...

slamat menerima keluarga baru kak nora..windu nak merasa nasik kenduri..sob sob sob..
eh btw saya dah x aktip fotopages tau..hihi

 
At Wed Jan 05, 01:31:00 PM, Blogger umeboshi said...

wah,
itu le. last jumpa masa raya puasa hari tu kan? ingatkan boleh jumpa masa kenduri misa tu.

hajar,
terima kasih. seronok makin ramai bilangan ahli keluarga. jadi gamat rumah. nasi kenduri dan lauk2 kami sedap. kali ni org kg masak secara catering. so, kitorg tak le sibuk sgt masa hari kenduri tu. oh fotopages pun dah lama k.noora x jenguk sebenarnye..

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home