Wednesday, October 27, 2010

Idea

Time aku tanya kat depa, kasi le idea...tolong sumbang idea...ada apa2 pendapat tak? masing2 senyap. masing2 diam. masing2 takmo bersuara. masing2 tak response. aku dah kata, kalo semua senyap, aku anggap semua org bersetuju dan aku teruskan dgn idea dan cara aku sendiri.

bila aku dah decided utk teruskan dgn idea aku, dan aku sdg berusaha ke arah itu, tup tup masing2 dok utarakan pendapat depa. itu tak best. nak yg camni, nak yg itu. begitu begini. mmg hampeh la diorg ni. tak sedar diri. tak bertimbangrasa. mungkin salah aku juga. tak kasi kata putus dgn idea muktamad aku tu. tak bagitau dgn jelas kut kat diorg??

tapi, yg sakit hati nye, bila kita perlukan bantuan dan idea depa, masing2 diam. buat tak tau je. sakit hati gak aku ni. tapi, aku buat2 muka tak malu gak le. teruskan gak dgn idea aku ni sampai ke hujung, sampai abis. adil tak gituk????

apa apa je lah labu!!!

* merepek sungguh aku hari ni...*

Labels: ,

4 Comments:

At Wed Oct 27, 04:08:00 PM, Blogger aNIe said...

Umeboshi...memang selalu aje jadi camtu.. yang lagi teruk kalau diorang dahlah tak membantu... mengkritik pulak idea kita...kalau kritik membina takpe...tapi kritik menyakitkan hati...

 
At Wed Oct 27, 04:19:00 PM, Blogger umeboshi said...

betul la k.anie..selalu jadi camni. mmg sakit hati sebenarnye. kritik kiter, time dah saat2 akhir. benda dah nak settle. pastu, dok kata itu tak OK, ini tak OK..tapi, tak kasi tau lak apa yg OK nyer...kalo gitu laaaaagi sakit hati tau. sabo jek la..

 
At Thu Oct 28, 05:12:00 PM, Blogger pB said...

sabarrrrrrrrrr

 
At Fri Oct 29, 11:59:00 AM, Blogger umeboshi said...

kak pb...thanks. mmg sabarrrrr..

 

Post a Comment

<< Home