Friday, June 20, 2008

Interview Kerja




Pagi tadi, my 1st interview dlm pencarian kerja kali ini. Doa2 kan lah, kalau itu adalah kerja yg terbaik, dan rezqi yg terbaik buat agama, kehidupan, diri dan keluarga aku..moga aku berjaya utk dpt kerja tu. kalau tidak, moga diberikan aku peluang utk rezqi di tempat lain..yg lebih baik dari itu. insya-ALLAH.

dah lama tak hadiri temuduga, sampaikan aku tak lalu nak mkn..kecut perut..sakit perut.. pening kepala sampai nak muntah2.. tapi, bila sampai kat sana..alhamdulillah. semua 'sakit' tu hilang dan aku tenang2 aje bertemuduga!
gambar2 di atas tu, bunga2 raya yg ada kat halaman rumah aku dan pemandangan matahari pagi dari halaman rumah aku jugak.

Labels: , ,

7 Comments:

At Sat Jun 21, 11:24:00 PM, Anonymous nash said...

gambattekudasai...(p/s: link to my blog tak lengkap la..hehe)...

 
At Mon Jun 23, 09:31:00 AM, Blogger umeboshi said...

nash,
arigatou. err...tak lengkap ek? nanti kiter check balik.ekekeke.. sorry ne.

 
At Tue Jun 24, 03:14:00 PM, Blogger Kak Lady said...

Ume...semoga ume berjaya...so camaner...? Ada harapan tak?

Orang kata bunga raya putih tu boleh buat ubat...ntah ubat aper pun tak tau...nanti kene selidik balik...

 
At Thu Jun 26, 01:35:00 PM, Blogger umeboshi said...

kak lady,
terima kasih! interview nyer ok. tapi, ntah le. tgh tunggu result je ni. bunga raya putih buat ubat? utk sakit apa la agaknye eh..

 
At Fri Jun 27, 02:11:00 PM, Blogger maisya said...

rajinnya tanam bunga...akak pernah gak tanam bunga kecik dlm pasu tapi hayatnya tak lama sebab tiap hari kena 'dera' dgn anak-anak ....he..he..

 
At Mon Jun 30, 09:58:00 AM, Blogger umeboshi said...

k.maisya,
la...kesian bunga tu kena 'dera' dgn anak2. ehehe.. diorg geram kot tgk pokok2 tu?!! kiter pun bukan nye rajin. tolong siram2 air jek.. yg tanam , yg gemburkan tanah2 dan menjaga nye ialah cik ABANG .ekkeke...

 
At Mon Jun 30, 01:03:00 PM, Blogger IZAN said...

Ganbarre! Moga dimurahkan rezeki yekk!InsyaAllah.. tokorede, interview kat mana tiewww? he he

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home