Monday, April 28, 2008

Ulang Tahun







14 April. Selamat ulang tahun perkahwinan buat mak dan abah aku.




19 April. Ulang Tahun ke-2 utk 'rumah' Umeboshi ini.




20 April. Tarikh keramat bila mana ABANG dgn 2 kali lafaz akad, telah sah sebagai suami-ku dan saat itu jugak aku telah bertukar status sebagai isteri ABANG. Tahun ni, our 5th wedding anniversary. bersama anak2 pegi jalan2 ke KL Tower, dan pegi lunch kat Kiku Zakura Japanese Restaurant kat Midvalley. Tanoshikatta. Gambar2 ada kat multiply aku.




Bulan ni... keadaan kesihatan aku anak beranak tak menentu. selsema, batuk, sakit tekak dan demam...berulang ulang. Iman, minggu lepas cuma 2 hari je pegi sekolah. lagi 3 hari , cuti sbb demam. aku pun khamis minggu lepas cuti sbb demam, batuk. ni pun...baru je reda sakit2 ku. moga cepat sembuh semua nye.
entry aku sebelum ni, cerita pasal Afiq Khair yg tgh demam. rerupa nye lepas dia kebah dari demam, terus Afiq Khair kena demam campak. tapi, dlm 4 hari camtu.. dah ok. alhamdulillah.








Labels: ,

2 Comments:

At Mon Apr 28, 09:34:00 PM, Anonymous Anonymous said...

banyaknya ulangtahun bulan ni...HE pun..

 
At Wed Apr 30, 08:40:00 AM, Blogger umeboshi said...

HE,
ye lah. utk HE pun..happy belated b'day ne!!

 

Post a Comment

<< Home