Friday, April 11, 2008

Baju Sukan Yang Merah.



Isnin baru2 ni, masa ambil Iman dan Afiq Khair kat neseri.. Iman tak sabar2 nak bercerita. kata nya kat sekolah ,cikgu bagi baju sukan kaler merah. semua dpt baju merah! bila balik rumah, tak sabar2 Iman nak tunjukkan kat aku, kat ABANG baju sukan dia tu. Owh, comel jek baju tu. sepasang kaler merah. suka beno Iman. tak sabar dia nak pakai baju tu. mlm tu jugak aku cuci baju nye. kalo ikut jadual yg cikgu bagi, setiap hari Isnin,Rabu dan Jumaat kena pakai baju sukan ke sekolah sampai le habis upacara 'hari sukan' yg mungkin akan berlangsung around May, gitu.


Selasa pagi, Iman ngamuk2 tanak pakai uniform sekolah. dia nak pakai baju sukan. bila aku & ABANG pujuk baik2, cakap kat Iman yg baju sukan dah kena cuci mlm tu dan masih tak kering.. baru lah hati nye terpujuk. huh! excited sungguh dia nak pakai baju sukan yang baru tu.


hari selasa, mlm nye tu..aku sibuk melipat kain. Iman pun sibuk2 tolong lipat. tapi, dia lipat baju sukan yg kaler merah tu aje. seronok sgt Iman bila dpt pakai baju sukan yg baru tu pada hari Rabu baru2 ni..

Labels: ,

2 Comments:

At Mon Apr 14, 09:48:00 AM, Blogger hanny said...

budak-budak excited nak pakai yang baru nih. kalau boleh nak tidur ngan baju tuh ek....:)

 
At Tue Apr 15, 05:35:00 PM, Blogger umeboshi said...

k.hanny,
betul tu. diorg tu..apa2 aje yg baru mmg excited sungguh. tapi, diorg ni cepat bosan.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home