Thursday, January 24, 2008

Ingin Ber-holiday.

Aku ,akhir2 ni asyik dok pikir nak p bercuti aje. p lepak2 dgn anak2 dan ABANG. Iman pun selalu cakap, nak p tido kat hotel. ekekke.. bukan main lagi dia yek!

ptg ni, ABANG p Kuching. urusan keje. sok mlm baru balik umah. semoga keje ABANG berjalan lancar, dan ABANG selamat dan diberkati ALLAH sentiasa. amin! last week, ABANG ada gak ajak aku dan anak2 p join dia ke Kuching. tapi, sbb dok pikir kalo book flight last minute ni, sure tiket mahal. then, jumaat dan sabtu (esok dan lusa) ni, aku keje. sayang lak nak amik AL. lagi pun, ujung2 bln ni manyak kena settle kat opis nih. so, ABANG je le p sensorang. tinggal aku dan anak2 kat shah alam.

owh, korang tengok citer drama Anak Pontianak tak? ala...citer ngarut2 dan mistik gitu. tapi, sbb aku nak tau gak jln citer nyer...maka nye aku tgk je le citer tu sampai last episode. mlm ni lak, bermula drama baru. tajuk Saka. ABANG takde ni...rasa seram2 gak nak nengok citer tu mlm ni sendirian dgn Iman jek. tapi...nak tengok jugakk!!ahahahha... ok gak tgk citer gitu, walau ku tahu mmg mengarut jek!! ye lah, drpd tengok rancangan reality yg byk nyanyi2 dan hiburan semedang tu?!! (sorry...aku kureng berminat dgn rancangan reality yg byk nyanyi2..hiburan semata!)

semlm coti thaipusm. so...aku mmg dok kat umah aje. dari pagi lepak2 depan tv dgn ABANG dan anak2. keluar pun...just pagi tu...p kedai kat dpn umah. pastu, lunch kuar p kedai utk cari laksa. tapi takde laksa lak. aku beli je le nasi bungkus.ehehhe..semlm mmg hari utk berMALAS MALASan... ptg2 lepas asar gitu, kitorg kuar p sec 9, kedai gambo&kamera. amik digi-cam kitorg yg dihantar repair sejak raya puasa hari tu.alhamdulillah dah ok kamera tu.

emmm..ok lah. ptg2 ni tak sabo nak balik umah dah ni.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home