Friday, January 12, 2007

Berdebar dan gabrah

Sejak rabu, 10/01/2007..aku drive pegi dan balik keje sensorang. sebelum tu..isnin dan selasa.. aku drive time pegi keje je. ABANG kat sebelah. lepas sampai opis aku, ABANG bawak keta tu ke tpt keje dia. dan aku balik keje...cam biasa, naik bas dan jln kaki ke rumah.

Rabu baru2 ni...punya lah gabrah dan berdebar-debar gitu. 1 hari tak hilang2 rasa nye rasa debaran, rasa degupan jantung aku yg laju, rasa tgn aku yg menggeletar. seram sejuk. berpeluh-peluh. teruk betul aku ni ek!! tapi, dlm pada boleh tak boleh tu...selamat gakla aku sampai opis, p amik iman kat school dan kembali balik umah. hehhee.. alhamdulillah. Ya ALLAH, berikan lah aku kekuatan, keyakinan sentiasa. amin! bak kata ABANG, jibun jishin wo motte, chanto dekiru no yo. insya-ALLAH.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home