Sunday, September 11, 2011

Ipoh

Hari ni ke Ipoh. Kenduri kawin kwn ABANG.. Jap lg bertolak la ke sana. Mg perjalanan selamat..
Semalam kwn2 lama ABANG dtg beraya. Kwn sek rendah. Syok gak dpt jumpa kwn2 lama yg dah berbelas thn x jumpa, kan? Hr tu, ada gak beberapa org kwn sek rendah aku dok bercadang nak jumpa raya ke3 tu. Depa dok naikkn nama aku jadi tuan rumah..tempat berkumpul mcm zaman sekolah2 dulu. Maklum le rumah aku paling dkt dgn sek. Maka, sungguh2 aku, mak, abah, ABANG dan adik2 berkerjasama prepare apa yg patut. Even yg kononnye yg akan dtg tu dlm 4,5 org je le kwn2 lama ku itu. Tapi, dr pagi sampai ke ptg... Hanya padil seorg yg dtg. Dtg dgn wife yg sporting n anak yg comel. Tenkiu padil...

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home