Thursday, May 19, 2011

Esok je lagi

ye lah. esok je lagi aku mai keje sampai kat ESG ni. esok je la lagi aku mai opis ni sebagai staff. kalau boleh, lepas2 ni...dah takmau ada apa2 connection with this company. boleh gituk?

anyway, terhutang budi gak le dgn my kawaii (cute) boss yg macam doremon ni. he is really nice and cool boss. tapi, aku lebih suka dgn boss yg garang dan tegas masa kat FSAP dulu. mr m*n*w*. garang tapi sgt2 aku sayang dan ingati sampai bila2.

next week...bermula 1 penghijrahan lagi dlm hidup aku. kerja baru, boss baru, kawan2 baru (tapi ada gak le akan jumpa kawan2 lama/ junior2 lama aku nanti)...apa2 pun, serba baru le! doakan le yg terbaik buat aku. moga semua nye akan baik2 aje...takde yg tak baik melainkan serba baik sahaja!! insya ALLAH!

doki doki shiteru ne!!

ps: tadi p lunch kat ss15 dgn k.isma dan ami-chan!! hisashiburi ni... kebetulan ami-chan email aku hari ni. so, aku bg tau le dia yg aku last day esok je kat ESG. tu yg dia ajak p lunch kat ss15. TQ k.isma...belanja mkn lunch hari ni. our favourite place..noodle station le... :-)

Labels: ,

4 Comments:

At Thu May 19, 05:11:00 PM, Blogger Nor Ramli said...

semoga murah rezeki dan lebih cemerlang di tempat baru ye ciknoora :)

 
At Fri May 20, 02:40:00 PM, Blogger produk ococ said...

tukar keje kat mana plak cik ume

 
At Mon May 30, 09:21:00 PM, Blogger rudy bluehikari said...

kerja di mana pula nanti noora?

 
At Fri Jun 10, 03:14:00 AM, Blogger sitiezahim said...

tukar keje ek? good luck di tempat baru...semoga kak noora eppi selalu..:D

 

Post a Comment

<< Home