Wednesday, June 10, 2009

Kerja tgn Iman

aku ni, busy sesangat sekarang ni. tak sempat je nak buat entry. anyway, ni nak berkongsi gambo ni kat sini le. dah belated ...cerita dah basi pun. hehehhe..



yg ni, kad sempena Hari Ibu 14 mei lalu. Cikgu kat sekolah Iman dok kerah anak2 murid nye membuat kad ni khas utk ibu masing2. Iman pun dgn ceria dan bangga nye dok bawak balik kad ni dan kasi kat mama dia... lukisan gambo bunga tu, cikgu yg lukis. then, students just kaler-kan aje.

Sempena Hari Guru 1 mei lalu pulak...aku dan ABANG bekerjasama dgn Iman utk menyiapkan kad khas utk cikgu2 Iman kat sekolah Nur Ummi tu. mama kasi idea, buat origami..lepas tu tampal kat kad. then, Iman tulis la ucapan utk cikgu dia. abah tolong Iman buatkan origami bersama-sama..kiut,kan?!!








Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home