Thursday, August 28, 2008

Sihat

alhamdulillah..ptg semlm masa amik anak2 kat neseri, masa tu Iman dah tak demam. cuma batuk2 je yg tinggal. Afiq Khair pun, aku tgk mata nye dah ok. dah tak berair. cuma, hingus masih ada le. mood pun, kurang baik lagi. tanak ditinggal dek mama. asyik nak dok kat riba mama je. tak pun, nak mimik jek!

hari ni ABANG keje ke Seremban. esok pagi2 lak..flight ke JB. keje kat Skudai. Sabtu...kitorang sama2 ke Kota Bharu!

lunch semalam, boss belanja. mkn sama2 dgn opis-mate. kat kedai mamak, restoran Madheena yg dekat2 dgn opis ni. aku, kedai mamak ni..kureng sket le. ehehhe.. anyway, semlm..masing2 dok order tosei le, roti telur le, roti cheese (pilihan aku) le..dan ada sorg je mkn mee grg mamak. then, diorg ada lak yg amik lauk2 utk diratah bersama sama. tak habis mkn lak tu. ditapau nye dan kasi aku. buat lauk dinner! ahahah..alhamdulillah..dinner, takyah beli atau masak dah aku. just tanak nasi dan mkn dgn ulam timun dan tomato jek.

Labels: , , , ,

2 Comments:

At Thu Aug 28, 10:09:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Selamat Bercuti la buat Noora sekeluarga..saya dapat gi Kelate pun sebab keje..sedara mara takde orang sana..seronok borong tudung bawal jela..makan2 saya beli kopok loso je..Kalo Terengganu bestla makang seafood fresh2..murah lak tu..

 
At Fri Aug 29, 09:08:00 AM, Blogger umeboshi said...

yanz,
syukran! sbb keje pun ok gak. ada le peluang p tpt org. duit hotel, perjalanan sure company pay! ni, duit sendiri..bila ada duit br p. kitorg pun takde sedara mara kat belah2 sana. eehe..gamble seh!

 

Post a Comment

<< Home