Thursday, October 19, 2006

My Heart

Dah nonton citer My Heart..? Filem dari negara seberang. Indonesia. Cik puan umeboshi belum tengok. waza waza pegi panggung utk tengok citer ni, tak mungkin kot. sbb tak begitu faham bahasa Indonesia. kang rasa rugi je tak dpt m'hayati dgn baik. anyway...rata2 org yg pernah nonton, kata best citer nye. ma, lagu tema nye pun syahdu jek... hari2 boleh dengar kat radio. pagi tadi pun on d'way dtg keje, dlm keta dengar lagu nih.

My Heart

disini kau dan aku

terbiasa bersama
menjalani kasih sayang
bahagia kudenganmu

pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita

bilakah kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

if u love somebody
could we be this strong
I will fight to win
our love will conquer all
wouldn’t reach my love
even just one night
our love will stay in my heart
my heart

pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita

bilakah kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

bilakah kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

Penyanyi: Irwansyah & Acha

Labels:

1 Comments:

At Thu Oct 19, 01:57:00 PM, Blogger ryu_hana said...

Errr, penah nengok "Ada Apa Dengan Cinta" kat panggung. Kalau ada subtitle okay la, kalau tiada memang tak paham langsung la.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home