Saturday, October 14, 2006

Setelah menyepi seketika

Sekian lama aku menyepi. Tak la bererti aku nak undur diri dari dunia blog ini. Aku sebenarnye hari tu, kurang sihat dan bercuti pjg di kg. Sebab apa aku perlu bercuti? Nanti aku cerita la ek kat next entry. Bila masuk keje semula, keje dan tugasan terlampau byk kena bereskan. aku jadi terlalu sibuk. hingga seminggu lebih pun aku masih belum boleh settle kan semua tu. pening2. letih! kadang2 sampai nak termuntah-muntah rasa nye bila aku terkejar2 dgn macam2 keje tuh. Lebih2 lagi bila bos aku, Mr TM tu dah byk buat mistake dlm beberapa document dan report. (masa aku bercuti, sebahagian keje aku Mr TM yg uruskan...)
So, aku kena buat pembetulan, pastu kena hantar letter/notice kat customer..kena follow up balik dgn customer..call sana, call sini. aduihhhh saliha...!! Sabar je lah kan..?!!

Hari ni, Sabtu..mostly customer cuti. So, aku pulun settle kan keje2 yg tertunda tu. Alhamdulillah bila dah ptg ni, lega sikit. Byk dah settle. Ringan sikit kepala ku.huhuhu..

Adoi..rasa rindu la kat Iman dan ABANG yg sedang syok lepak kat umah tu..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home