Tuesday, April 12, 2011

Merajuk



ops...bukan le aku yg merajuk.




Afiq Khair dgn Asha Zahra, kuat gak merajuk nye. kalo tak puas hati ke, ada benda yg diorg mau tapi tak dpt, merajuk le diorg. sampai nangis2 gituk. doiii..pening melayan. mm..biasa la kan. anak2...camtu le. kena sabar je lah melayan.




ni, di suatu hujung minggu kat rumah. Afiq Khair tgh buat "keje". ala...hari tu baru beli buku latihan utk dia. so, tu tgh rajin le nak mengaler.. menulis...membaca segala nye. Asha Zahra lak, apa yg abang ada, semua dia nak. suka2 hati dia je amik "harta" abang dia... abang Afiq Khair ni mmg ciwek! tau nangis je lah... bila tgk abang dia nangis, Asha Zahra mai dtg tepuk2 bahu...sambil kata "dah...dah..". kononnye nak memujuk le tu. tapi, bila ada masa yg tak bagus tu, nampak abang dia nangis pun, dia buat tak peduli je. lagi dia ajukkan abang yg sdg nangis tu. huhu!





Mama: Afiq kenapa sayang...







Afiq Khair : Acha tu.....!!






Asha Zahra: nah..nah... (sambil pulangkan buku abang dia..)


Dedua pandang ke luar sliding door, sbb nampak abah balik dari mana ntah dgn Abang Iman..



Labels: , , , ,

3 Comments:

At Tue Apr 12, 08:37:00 PM, Blogger *∽ IZAN ∽* said...

he he.. gaduh gaduh manjaaaa gituuu

 
At Tue Apr 12, 10:46:00 PM, Blogger Maisya said...

comelnya cara Afiq Khair merajuk...

 
At Tue Apr 19, 01:26:00 PM, Blogger sitiezahim said...

hihihi...

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home