Wednesday, November 30, 2011

Cuti dgn sepupu2 n acik2


Bila tiba musim cuti sek, adik2 iparku iaitu adik2 ABANG le juga, akan atur aktiviti utk anak2 sedara diorg. Selalunye, pegi tgk wayang.
So, kali ni, diorg punye aktiviti adalah esok...khamis , 1 Dec.
Bermula mlm ni, semua kanak2 yg sepupu itu...ada 6 org di m'sia ni... Bermalam kat umah kakyu; ibu nye Zafri. Reramai tidur kat sana...sekali dgn acik2nye la.
Iman syok je. Ramai kwn. Tak kisah je kut dia tidur berjauhan dr mama n abah. Cuma, mama nye je le yg dok teringat ingat kat dia. Memacam pesanan yg aku kasi.
Solat jgn tinggal.
Nak tidur jgn lupa p buang air n gosok gigi.
Jaga diri bebaik.
Duiii...kalo buleh, memacam lg n pjg berjela nak ku pesankan. Hehe..
Mlm ni, takde le aku dgr suara celoteh iman. Iman yg akan pujuk adik2 bila adik2 menangis atau ngamuk. Iman yg suka mkn ayam mcm upin ipin. Iman yg selalu akan mengalah bila bergaduh dgn adik2. Duiiii...mama sudah rindu sama abang Iman.
Anyway, moga Iman n sepupu2 nye baik2 saja. Moga selamat n solat tak dilupa...

Labels: ,

3 Comments:

At Thu Dec 01, 08:05:00 AM, Blogger aNIe said...

Umeboshi... bila anak2 nak keluar atau berjalan2 dengan mak2 sedara atau pak sedara...kita lah yang berpesan sampai rasanya boleh buat satu cerpen...hahaha..berjela2 kan...

 
At Sat Dec 03, 12:02:00 AM, Blogger ambrynaa said...

Rindu Iman la niiii.....:)
Cuti sekolah nih 1st time Aisya & Amna nak duk ngan Makwan.. Tak tau la cam mana keadaannya nanti... Huhuhu

 
At Sat Dec 17, 09:28:00 AM, Blogger umeboshi said...

k.lady, mmg pun! Semua benda nak dipesan. Huhu...
Zali, tu le...time buat entry ni, tgh rindu kat iman. Dia syok aje bersosial dgn cousins n aunties...

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home